_A FÖLDI EVOLÚCIÓNK VÉGE I. - A FÖLD DIMENZIÓ UGRÁSA!

NE HIDD - CSAK TUDD!

A FÖLD BOLYGÓSZINTŰ DIMENZIÓVÁLTÁSA: Első rész!
 

Dimenzióváltás / Tudatváltás/ a felgyorsított spirituális fejlődés jellemzi és akkor beszélhetünk Dimenzióváltásról ha egy kozmikus test /Bolygó/ elhagyja tudatosság eddigi szintjét magasabbra emelkedik mint teszi ezt a Föld is minden rajta élő lénnyel, negyedik dimenzió tudatosságába. Ez a szint felső fényvilágok legalsó szintje /alsómenyország/! Előre jelzések szerint több lehetőség kínálkozik a lefolyás megélésére! A "gyors" ez lehet 5mp azonnali álombamerüléssel kezdődik. lehetséges egy lassúbb lefolyású, ez évekig eltarthat!
 

DIMENZIÓVÁLTÁS LEHETSÉGES LEFOLYÁSA!

Ebben a naprendszerben /galaxisban/ először a geomágneses mező gyengül meg és váltakozóvá válik. A bolygó civilizációja hanyatlatásnak indul végkimeneteléig két év, de minimum 3 hónap.ebben az időben a puszta létezés rendkívül veszélyessé válik. Minden rendszer szétesik a civilizáció müködésképtelenné válik.Ez a KÁOSZ ideje ez az átlépés előtti szakasz pillanata amikor még a földön vagyunk közvetlen előtte mielőtt átlépnénk a negyedik dimenzióba. Utolsó 5-6 órában a negyedik dimenzió becsorog a harmadikba. VÁLTÁS ELŐTTI FÁZISBAN - 3 - 24 HÓNAP -IG TARTHAT a mágneses változások miatt az emberek tudatossága zavartá válik , ez a világ szociális rendszer felborulását hozza magával nincs élelmiszer nincs vezetés.Minden földi terület bizonytalanná válik./ ezt már láthatjuk a világban/! Ezekbenaz időkben minden a személyiségeken múlik.

A KEZDET JELEI!

A geomágneses "ENERGIA MEZŐ ERŐS GYENGÜLÉST MUTAT" a tudomány szerint is ez már zajlik JÉZUS megjelenése óta tehát 2007 éve ami 500 év óta egyre erősödik, ahogyan közeledik a váltás ideje az energiamező összezavarodik ez megtörtént /repülőtereken átállították a mágneses műszereket/ a folyamat egyre látványosabb 25 -30 éve a madarak útvonala mint a bálnák delfinek sem követik a régi útjukat, írányváltozások miatt sokszor partra kerülnek. Észak -Déli poláris értékek felcserélődnek, megváltozik az alap rezonanciája a földnek 0 érték jön létre /Schumann frekvencia/ kételkedők keressék /Gregg Barden/ munkáját, 0 érték a tudatosságra, érzékeinkre, érzelmeinkre van hatással. Ez az időszakasz mintegy 14 napig eltarthat, megnő az erőszak a belső kiegyensulyozatlanság. Mindenki gondolja végig egy szabad káosz fogalmát!

MIRE SZÁMÍTHATUNK!

Ugrás megkezdésével megszűnik a kételkedés speciális forma- és színváltozások lépnek be, ami az emberi tudatformában ismeretlen jelenség, ettől a pillanattól elhagytuk a harmadik tudatsíkot, a föld tengelye is átfordulhat, egy új tér dimenzióban időben érkezünk. Áthaladunk az sötét ürességen, és beépünk a Föld negyedik dimenziójába, előtte bekövetkezik a szellemi felemelkedés, feltámadás, és halál egyidőben következik majd be /Teljes lefolyás nem ismeretes/! Elkezdődik a születés az új világra!

83 hozzászólás eddig

  • Értékelés:
- fénylény
fénylény
2008-01-04 13:29:00

Ezen a helyen oly sokat olvashattunk , tudatváltás így, dimenzióváltás úgy. Eljött az ideje szembenézni mi is történhet egy tudatváltás idején, a Földel és annak lakóival. Nem ez lesz az első az emberriség áetében, ez a harmadik akkor is igaz ha minderre már nem emlékszünk. Sejtjeinkben érezzük a folyamatok zajlanak, a látszat nyugodságok mögött egyre nő a belső feszültség. A szellemi műhelyek erre az időkre készítik fel, embertársainkat. Természetesen aki akarja ismerni a valóságot. üdv!

- fénylény
fénylény
2008-01-19 09:23:19

Érdekes, mennyire sokat képes megtenni az ember azért, hogy végképp ne vegyen tudomást arról amit érzékeiben érzékel ugyan, és látja is a körülötte zajló jelenségekben az igazság pillanatainak érkezését.. Mégis minden erejét megfeszítve, a felszínes semmit mondó pótcselekvésekkel kábítja, a még éberen figyelő szellemi részeit.


Felállított tudatszürő képes minden olyan információt a képtelenség, a lehetetlenség, a kitaláció, a nem igaz fogalomkörbe utalni. A meglévő emberi logikára épülő gondolkodási elv, képes személyes támadásként értékelni a számára ismeretlen és még szinte felfoghatatlan. Első elvi reakcióban felülbírálni minden olyan ismeretlen helyzeteket okozó tudást, ami nem szolgálja a megszokott életritmust. Így válik elutasítová minden beáramló új tudatosággal szemben.


Valójában helytelen képzelgésekkel magyarázza önmagának is az egyértelmű változások okait. Ha olyan híreket hall, elolvad az összes jég az sarkokon, Arab területeken már a hó és a jég uralkodik, mit sem számít ez, az elképzelt valóságainkat óvni kell mindenáron.

- fénylény
fénylény
2008-03-02 10:22:02

Mit jelent, hogy a Földi evólóciónak vége, és mi az oka ???


Azt jelenti, kezdődik egy másik egy felsőbb Istentudatossággal bíró életminőség. Ez az életminőségnek az alapja a szeretet és életharmónia. Ahol az élet fejlődése a legfontosabb cél, az emelkedő tudások a szellemi eredményeinek megosztása az ott élő társadalolmal. Közösség együtt halad jóban rosszban kiálva egymás érdekeiért. Egységes szellemi egyett alkotva fajon belül, mindnféle hatalomvágy nélkül. Teljes harmóniában az univerzum minden életfilozófiájával.




Szemben a mai életformában eluralkodó teljes életellenes cselekvésekkel, csalásokkal, gyílkolásra, hazugságra, többség szellemi igazságoktól való távoltartásár épülő hatalom megtartásra... A többség szellemi tudatlansába tartása háttér alkukkal, írgalmatlan üldözése az életnek épp úgy az élő Föld véletleneknek feltüntetett mindennapi rejtett és nyílvános támadása, környezetszennyezése. Bűnösök megjelőlése nélküli szabad életellenes emberi ámokfutások, minden életéren belül. Hatvanötmillió életből jó ha maradt napjainkra harrminc millió faj. A föld teste, a folyók és tengerek, Óceánok, légkör, víz a levegő, erdők, tavak. növények, állatok... Immár mind- mind áldozatai lettek, az emberi mohóság Istentelené lett beteg tudatosságának.


A harmadik anyagi világban létező Földanya Föld lénye haldoklik, nézzük és éljük meg együtt eredményeink gyümölcsét az eljövő idők természeti jelenségeinek megnyílvánulásaiban...




- nem vallalom
nem vallalom
2008-04-16 16:08:21

hulye vagy-e?

- bela a zisten
bela a zisten
2008-04-16 17:15:29

fasság.
legföljebb eltűnünk, jól megváltozik a tudatunk oszt annyi. mit kell ezen ennyit görcsölni? szenzációhajhász egy blog ez, ami kihasználja a hülyeségre vevő hülye embereket.

- Bartuc
Bartuc
2008-04-16 18:20:46

ez igen buta egy ember (?)

- nv
nv
2008-04-16 18:37:30

Kedves kollega nem tudja hogy már eleve a 4. dimenzióban élünk, mindössze képtelenek vagyunk benne tudatosan mozogni? Ráadásul nem látok óriási megnyíló féregjáratot sem amin át kellene mennem. És amennyiben egy másik világ felé mozognánk lassan akkor a csillagkörnyezet gyorsan változna vagy halványulna. Ha meg az egész világegyetem megy akkor semmi nem változik, szóval felesleges rá szót vesztegetni.

- cx
cx
2008-04-16 19:59:19

túl sok zoknit ettél?

- glglgl
glglgl
2008-04-16 21:50:40

lol ez komoly?

- LOÁL
LOÁL
2008-04-16 21:58:03

hát nemtomm, a fószer, aki minden hónapban beszél jézussal, jobb volt

:P

- baszod
baszod
2008-04-16 22:28:13

Mekkora fasz lehet már az, aki ilyeneket ír?

- acid
acid
2008-04-17 01:25:21

Lebegés Sejtelmes Délibábokon

LSD

- fénylény
fénylény
2008-04-17 06:51:09

nv ! Valóban vehetjük negyedik dimenziós életnek az anyagi világot, ha a semmit is dimenzióként fogjuk fel. Harmadik dimenziós tudatosságunknak, / elménknek / értelmezni és éreznie kell a negyedik dimenziós életformának a jelenlétét. Ezek a finom energiák megnyílvánulása a harmadik tudatossági szint után kezdődik, a belépés meditáció útján lehetséges ez megtanulható minden ember számára, szándék és elhatározás kérdése. A negyedik, ha a semmit is dimenziónak értékeljük, akkor az ötödik tudatszint a fényvilágok létformája.


A Föld a naprendszeünkel együtt a világegyetem központi rendszere felé halad, harmadik dimenziós létformában nem érzékelhető, merthogy a Földbolygó az egész naprendszerünkel együtt van mozgásban.


A világegyetem egy végtelentöbb dimenziós tér, benne az az univerzum amiben a naprendszerünk is létezik, és nincs egyedül. Ami páratlan az az, hogy ennek a naprendszernek van egy napja, a többi helyen kettő van.



Amiről a bejegyzés szól az a naprendszerünket érintő váltoások, a Földet, a földön élő embereket érintő változásokat mutatja meg. Ez nem hit kérdése, ez tény kérdés független attól értjük - hisszük értjük - vagy nem értjük, elfogadjuk vagy elutasítjuk. Ez a tudavátás a Földön minden 13,700 évben lezajlik. 1987-12.31 kezdődően az Északi mágneses pólusa a Földnek 1 fokkal balra elmozdult a tengelyétől, ez három évig tartott, az elmozdulás olyamatában szükségessé vált több korrekciót végezni a repülőgépek útvonalán, erre emlékezhetünk, a tengeri állatok is eltévedtek az útvonalukon.


Téves az az elgondolás miszerint semmi nem változik, már erre az időre is nagyok a változások, és folytatódnak továbbra is. Úgy kint a természetben és bent az emberben is. üdv.

- fénylény
fénylény
2008-04-17 06:55:18

4-re - n A te felfogásod - értelmezéseid szerint minden valószínűséget figyelembe véve, Igen nem is kicsit. Egy másik tudatosság elvei szerint kezdem tisztán látni a szellemi valóságot, benne az emberrel és helyzetével. :)

- fénylény
fénylény
2008-04-17 07:11:38

5- re!

Igazad van, ami biztos az az , hogy eltününk erről a helyről, és jöhet a következő generáció az emberré válás nehéz evolúciós útján. A tudatunk is megváltozik ez is igaz, ennek két iránya lehetséges felfelé a fényvilágokba a tovább fejlődő tudatosság útján, vagy lefelé a tudatanság a felejtés útjára térünk újra, Ez volt eddig is a KALI YUGA kor, a felejtés a tudatlanság a halál sötét korszaka. 1987- 2012- ig egy 25 éves szellemi felmelkedések ideje, mindenki élhet ezzel a lehetőséggel szándéka szerint.


Nem érdekelnek a szenzációk, megteszem ami a dolgom, beszélek a várható változásokról amelyek bekövetkeznek, szivesen segítek annak aki igényt tart a válaszokra. Minden emberben bent játszódik le a képességei szerint, mit tart fontosnak ezekben az időkben. üdv :)


- fénylény
fénylény
2008-04-17 07:14:22

Bartuc, egy bizonyos gondolkodás szerint egyre butább az aki nem üvölt együtt a többség csorda szellemiségével és nevén nevezve kimondja a valóságot. Remélem még tovább butulok :))

- fénylény
fénylény
2008-04-17 07:17:46

cx ! túl sok zoknit ettél? Nem, szellemi sötétséget megvilágítja a fény és minden más képet mutat mint azt szellemi sötében gondoltuk :)

- fénylény
fénylény
2008-04-17 07:22:15

9-re!
Bizony komoly, minden szellemi tanítás erről tanított különböző korokban más - más nyelvezettel. Erről tanított Jézus is amikor az idők végezetéről beszélt a embereknek. Ez idő egy hosszú út befejezését jelenti, és kezdődik egy új idő mindenki számára, máshol másként. :)

- fénylény
fénylény
2008-04-17 07:24:40

Loál!

Minden nap kap információkaz a szellemi úton járó, belső felkészültsége szerint.:)

- fénylény
fénylény
2008-04-17 07:27:39

11- re!

A te kommunikációs stílusodban felett kérdésedre, egy új kérdéssel válaszolnék: Ha gondolkodásodban így elmarasztalod azokat az embereket akik fejlett tudásukkal megmutatják a valóságot, mi lehet a véleményed azokról akik már az első olvasásra egyből nem értik miről van szó, ami nagyobb hányosság nem is akarják érteni, így kérdések helyett, belső kivetülésükként írnak, amit írnak...

Remélem egyszer megérted, éppen azoknak van ez a hely akik szeretnék érteni és tudni mit jelent embernek lenni, és milyen nagy felelőség önmagunkal szemben a helyes döntéseinket meghozni. :)


- fénylény
fénylény
2008-04-17 07:28:27

acid!

Etttől sokkal többröl van itt szó:)

- Mr.édes
Mr.édes
2008-04-17 07:31:43

Kedves Fénylény!
Meg szeretném kérdezni Tőled, hogy mennyibe kerül egy kiló burgonya a Nagycsarnokban, sarki zöldségesnél és a TESCO-ban!
Erre a kérdésre is tudsz válaszolni?

- fénylény
fénylény
2008-04-17 09:15:26

Mr. édes!

Mint te is jól tudod, minden csak felkészültség, szándék, és akarat kérdése mindezek hiányáról vagy jelenlétéről mindenki önmaga tehet. Ki mihez vonzódik abban a körben tesz szert tudásokra. A szellemi tudásokra vágyók egész életüket a szellemi tudások megszerzésére szentelték, ebben a végidőben hasznára lehessenek akik felkészültek arra, hogy megértség helyzetüket. Számomra immár negyven éve tart egy folyamatban, sok tanulás árán eljutottam oda, hogy képessé váltam látni sokad magammal az emberiség helyzetét, ezzel nem vagyok egyedül. Megértve és elfogadva azokat a szellemi tanításokat, amely tanítások nem tanulhatóak semilyen állami iskolában. Kizárólag a felsőbb tudatosságot elhozó szellemi iskolák adják meg azt a tudást, ami nélkül a szellemi felejtés jöhet el eredményként.Aki tanulásában halad annak tudása és véleménye a dolgokról megváltozik, Aki tanul az ért, aki ért az észlel, aki észlel az érzékel is, érzékelve az tapasztalatokat, és felsőbb tudások bírtokába jut, és új látókört szerez. Aki tapasztalatokat szerez mindarról ami egy harmadik dimenziós tudás és érzékeléseken túl kerül, az idegenné válik a csorda szemléletben élőknek. Így aki a többség számára idegen szellemi tudásokról, annak tapasztalatairól beszél, a hülye - idióta- érthetetleül butaságokat beszélő ember lesz számukra. Holott pusztán arról hoz híreket, mi vár azokra, akik felkészültségük okán még ezután érkeznek el a megértések ezen fokára. Számukra is kikerülhetetlen ezeknek a szellemi tudásoknak a megértése, át kell menni akik még szellemi látásukban - érzékelésükben még nem tartanak ezen a szellemi szinten. Átt kell menniük saját akaratukból, vagy visszafordulnak mindkettő szabad döntést kíván meg.



Kedves MR. édes, mit gondolsz nem volna e bölcs dolog elgondolkodni azon heyzeten, ha ezek az emberek eltávoznak a Földről akik naponta megmutatják a való helyzetet, hogy új döntési pozicióba kerülhessenek azok az emberek, akik a szellemi megvilágosodást választották jövőjüknek. Milyen hajó maradhat épen, ott azon a viharos sziklás tengerparton az éj mély sötétjében, ahol kialusznak a fények?


Minden kérdésnek megvan a megfelelő helye, igaz?

Nem megyünk a húsboltba tégláért, természetes az ha szellemi tudásért oda megyünk ahová a belső Isteni részünk elvezet. Értem kedves iróniádat, a nem értés is lehet teher, de csak azoknak akik érteni és tudni szeretnének és egyre többet szeretnének belőle birtokolni. A szellemi semmit tevést választók mellett úgy megy el a világ, hogy észre sem veszik, hogy vége lett. :)

- fénylény
fénylény
2008-04-17 10:01:32

Érdemes volna a valóság megismerése érdekében, úgy gondolni alapfokon bárhol is megnyílvánuló életre, mint egy végtelen teremtési folyamatra, és nem úgy, hogy az egy egyszeri tevékenység amit Isten megteremtett. A teremtés kezdetektől fogva halad egy folyamban, minennap és örökké. A jelenünk sem egyszeri teremtés eredményeként van jelen mindennapi életünkben, tudatunk gondolkodásunk is fejlődik pillanatról -pillanatra, változik a tudatos tapasztalatainkal személyiségünk, a megnyílvánulásainkal a cselekvési intelligenciánk is...


- yemand
yemand
2008-04-17 10:12:38

csak jönne már, mert rettenetes unom a jelenlegi balfékeskedést, hogy szépen fogalmazzak!!!

- Jézus
Jézus
2008-04-17 10:54:59

Jézus segíts!

- fénylény
fénylény
2008-04-17 11:21:20

Yeman!

Jön, annak is aki tudja mivel jár egy tudatváltás egy Bolygó életében, és látja hol tart a bekövetkezezésének ideje, és jön annak is aki bohózatnak gondolja, és figyelmen kívül hagyja az orra előtt lévő tényeket is.

Balfék gondolat is kétélű, ki melyik oldalról - milyen aspektusból szemléli a jelen történéseinek valóságait, nem igaz? :)


Sokat sgíthet a gyakorlati megértéseinkben, ha tisztában vagyunk. pl egy dimenzióváltást megelező időszak elkerülhetetlen jelenségeiről... Így lehetővé válik egy összehasonlítás, a Földön is lezajló folyamatok beazonosítására. üdv.

- fénylény
fénylény
2008-04-17 11:25:42

26-ra! AMEN!

- tündibaba
tündibaba
2008-04-17 11:30:22

az evoluvionista szekta tanai megzavatrák az agyatokat. Miért nem Budhizmusból vagy a Konfucionizmusból kiindulva spekulaltok? akad ott is elég fikció

- fénylény
fénylény
2008-04-17 11:54:47

Tündibaba!

Emlékezz a bejegyzés címére, ne hidd el csak tudd, mikor benne leszel hasznos lesz számodra is egyfajta szellemi kapaszkodó és nem tartod majd elvesztegetett időnek ha figyelmesen elolvasod a bejegyzésben leírtakat.


A fenti fogalmak finoman szólva kúszáltak: evolucionisták- Hitben élők - stb mint a szellemi szekértáborok. Mi volna a helyzet ha az élet tfolyamatok minden elszigeteltség nélkül a megfelelő helyére kerülnének? :) EVOLÚCIÓ - szót a biológián kívül, használhatjuk szellemi evolúció meghatározásaként is. Ezen a helyen is többek között a szellemi evolúcióról van szó, több szellemi szinten zajlik a kommunikáció. Szellemi összefüggések megértésére törekszünk...


Mi az, ami e kettőt elválaszthatja ?


Kedved szerint áljon itt egy Kofuciusz bölcsesség: " Ha harmadmagammal utazom, a másik kettő feltétlenlenül mesteremmé lesz, mert én kiválasztom bennük a jót és követem, ami pedig rossz, azt kijavítom magamban"

Hívhatod ezt akár fikciónak is, számodra az lesz aminek te gondolod. :)

- béle a zisten
béle a zisten
2008-04-17 12:01:20

saját szavaiddal? már ha vannak.

- fénylény
fénylény
2008-04-17 12:09:29

31-re

Te mit gondolsz?

- baló a zisten
baló a zisten
2008-04-17 12:18:51

tudod, én vagyok az 5-öske...

- fénylény
fénylény
2008-04-17 12:40:15

Üdv baló a zisten !

Tudod a saját szavaimmal írok, igaz előre nem tervezem meg a mondanivalómat. A pillanat dönt :)

Nincs azzal semmi baj ha nem értünk valamit, Kínai filozófus szerint, a baj akkor van ha nem születnek meg az aktuális kérdések a tudás útján járóban. Ha nincs kérdés, nem lehetséges a válasz sem.


- asadssadsadsda
asadssadsadsda
2008-04-17 12:48:43

Le kéne jönnöd az anyagról

- fénylény
fénylény
2008-04-17 13:19:42

asadssadsadsda!


le, vagy fel el?

- Cybersaint
Cybersaint
2008-04-17 13:29:00

Kedves Fénylény!
Ne hallgass ezekre a földhözragadt lelkekre, tedd azt amit a szíved diktál.
Volna néhány kérdésem de azokat inkább e-mailben tenném fel mert még engem is őrültnek néznének...

- fénylény
fénylény
2008-04-17 13:45:07

Cybersaint!

Üdv, Nem zavar az eltérő vélemény, sok az elhulott kalász a begyűjtő nem válogatja ki jön ki marad a mezőn. A harsona mindenkinek szól, igaz nem mindenkinek ugyanazt jelenti. Ebből ered az eltérés különbözősége.

Tudod aki egyszer találkozik Isten fényével az oda tartozik, nincs ember akire hallgatna többé ha szellemi vezetésben éli életét.


Emlékszel Pál szavaira: " Kedves testvéreim hálát adok az Istennek azért a kegyelméért, hogy támadnak már engemet is, mint az ÉN uramat Jézust"


Mit is tehetnének mást a felbomló mai világban is, vagy megértik és örülnek annak amit hallanak, vagy összefogva támadják azt amit - akit nem is akarnak megérteni.

Várom a kérdéseidet :)

- Cybersaint
Cybersaint
2008-04-17 13:50:25

Rendben, köszi összeírom őket és küldöm az e-mail címedre. :)

- fénylény
fénylény
2008-04-17 14:19:53

39-re ! Ok :)

- Ubesz
Ubesz
2008-04-17 14:59:52

Huh én sok spriritulaitással kapcsolatos könyvet olvastam de ez valami orbitális faszság :D
Rettentően be kell tépni ahhoz hogy ilyesmit kitaláljon valaki :D

- fénylény
fénylény
2008-04-17 15:04:09

Ubesz

Megosztanád velünk mit olvastál eddig, ami a legtöbbet jelenti számodra ma? :)

- huKKK
huKKK
2008-04-17 15:36:02

"Tudod aki egyszer találkozik Isten fényével az oda tartozik, nincs ember akire hallgatna többé ha szellemi vezetésben éli életét."

-ezt írta fénylény.


Fényévnyire vagyunk egymástól.
Lehet, hogy elmaradottnak tűnök,
de nem vagyok biztos benne.
Kételkedem néha.
Hogy szellemi vezetésed van abban nem kételkedem.
Választhattál volna jobb vezetőt is,
olyat aki az Ige Szellemében vezet,
és nem egzotikus ezoterikos szellemben.
Többet érdemelnél !
Válaszd inkább az életet!
Életszerűbb, mint ezek a hamvábaholt agyalmányok.



"Emlékszel Pál szavaira: " Kedves testvéreim hálát adok az Istennek azért a kegyelméért, hogy támadnak már engemet is, mint az ÉN uramat Jézust"

- ezt is írod, Fénylény.

Annyit hadd jegyezzek meg csendben,
hogy Pált az

Isten Beszédének
a hirdetése és cselekvése miatt támadták.

Veled ellentétben.

Veled ilyesmi nem fordulhat elő.

Úgy tűnik nekem, hogy a Te Istenről alkotott elképzeléseid, gondolataid, ötleteid fontosabbnak tűnnek számodra,
minthogy valóban megismerd a Kijelentések Istenét,
a saját konkrét Írásából.

Bilincsnek érzed a lelkeden a Szentírást?
Nem a Könyvek Könyve bilincselt le Téged.

Nehogy magadra vedd amit most megjegyzek.:
Sajnos rengeteg agyonművelt elme rombolja magát mindenféle tudományosnak tűnő "sziporkázó eszmékkel".

Jézus jól átlátta a helyzetet.

A tizenkettőt nem az értelmiségi rétegből hívta el.

Tudta, hogy a szív rovására felturbózott agyaknál
nincs nagyobb tömegpusztító fegyver.

Hofi is lényegretörően fogalmazott:
"A bunkó, ha elengedi magát, úgy tud ártani...
...de úgy!"
Ismétlem.
Ez nem hozzád szól.
A jelenlevők kivételek.

Csupán olyan bunkókra célzok,
akikre Pál.
Akik angyalul szeretnének beszélni,
titkos tudást szeretnének,
de nincs meg bennük az Igéhez való ragaszkodás,
se Igeismeret,
se Igeszeretet.
De szeretnék elkápráztatni a környezetüket akár
Simon mágus, vagy korunk tér-idő-kanál hajlítgatói.
Simon mágus röpdösésének megrázó "landolás" lett a vége.
Intő jelül adta a Teremtő.

Fénylény.
Neked szorítok ahhoz, hogy repüljön szíved a Szellem szárnyán,
de ne ezen a dohos szellemén amivel a mai kor ezoterikusai és a Vízöntő-kor szerelmesei akarják kibökni a magyar szemét.
Rohadtul nehéz vakon repülni.
Isten nem várja el senkitől ezt.

Óvnálak attól,
hogy a neved add az ilyen kétes hírű eszmékhez.
Remélem még nincs késő!

- fénylény
fénylény
2008-04-17 17:51:18

huKKK!

A személyem és sorsom miatti aggódásod alaptalan, a nem értéseid határai egyben a szellemi korlátokat is jelzik.Emlékszel Jézus tanítására?

Ne ítélj meg senkit, mert nem ismerheted az Atya akaratának útjait.
Pontosan látom vergődésed okát, sokan küzdenek ezzel a zavartsággal. Olvassák a Bibliát / jómagam is sok éven át ezt tettem ismerem gyakran forgattam a lapokat, sok öröm volt azokban az időkben igazi szellemi erőt adott. Bármilyen hihetetlen van tovább is mint ami a BIBLÁBAN szerepel. Nagyon silány volna az univerzum szellemi bölcsességek gazdagsága, ha beleférne egy könyvbe.

Ha figyelmesebben olvasnád el, némely bejegyzéseimet, azokat amelyek aposztorban íródtak, pontosan lejegyezve kinek a tanítási akarata került ott az ember szeme elé. Hihetetlenségbe menekülnél, ez lehetetlen, mondanád pedig igaz, Ő szavai vannak ott. Mégsem ismerik fel szavait akik igaz hívőknek gondolják magukat, bárcsak legalább érezhetnék azt, amit nem látnak.


huKKK, arra kérlek ne értem aggódj, aggódj azokért akiknek nem nyílik ki, sem az elméjük, sem a szivük a szavak mögé álnak és ismételgetik - idézgetik a szent szövegeket. De vajon közben nem feletkeznek e meg, Isten nem a könyvekbe írta igazságait, hanem az emberi szivekbe. Ezek az igazságok mindaddig alusznak ott, amíg fel nem ébreszti őket az élő Isteni szeretet. Ez a szeretet belülről fakad fel, mint élő Isteni forrás... :)


Minden Földre érkezett tanító egyről tanítja az emberiséget, Isten törvényeinek sajátszándékú kényszerítés nélküli, szabad akaratú elfogadására. Az Isten szeretet elvének betartása minden Isteni teremtménnyel szemben. Élet tisztelete, gyílkolások életellenes cselekedetek végtelen folyamatai. Az uralkodási vágyak, emberek élettereinek leigázása. Ki repül itt vakon? Az élő Földet kizsákmányolja az ember minden szinten amit csak elérhet, szavaiban álszent, képmutató bárány ként viselkedik. Elrejtve valódi tevékenységét, farkasként öli az életet. Oda vannak a tengerek, az óceánok, az emberi mohóság áldozataként.Az élő organizmosoknak több mint fele, a 67 millió fajból mintegy 34 millió maradt. Íme a Föld maradéka, mi érvényesült itt az Isteni törvényekből? Szeresd a felebarátodat mint önmagadat, oszd meg velük a szellemi tudásod, Add nékik minden feleslegedet! Hol érvényesűlnek a Teremtő Atya törvényei? Jézus igazi szellemi tanításai, ? Ami az ember szellemét emeli fel Istenhez, egy belső szellemi úton, mert kint hiába keresed ami bent van.


Nézd a Föld sorsát, és láthatod az ember szeretetének, tudásának áldozatát. Holt tanítja Jézus az embernek, menj készíts Hidrogén és Atombobát és urald vele a világot?

Hol tanítja Jézus, Vedd el a néptől az élelmiszert és vizet, mert akkor te oszthatod szét mind - mind, újra és újra, annak aki ellentételezésként szolgálhatja a hatalmat ?


Való igaz, Isten nem azt várja el az embertől, hogy szellemében - önbecsülésében, lealacsonyítva szellemi tudatlanság mélységeibe hajtva sűlyedjen bele az anyagelvűség igájába.


Isten azt várja el az emberektől, éljenek szellemi szabadságban , szeretetben Isten bölcsességeivel betöltekezve. Azt várja el az emberektől, hogy beszéljenek hozzá élő szóval, a szivükben élő csendben a belső békében, hallják meg az Ő hangját, akkor Ő az élő szeretetét sugározza ránk a szivünkbe és lényünkbe. Isten azt várja el az embertől, hogy Istentudatos boldog életet éljenek, mert Isten a szeretet Istene, és gazdagodjanak felsőbb szellemi tudásokban, szeretetben, hogy harmóniában élhessenek a mindenség urával.

Ne ítélj meg senkit, nem tudhatod mi okból jött a Földre, nem tudhatod ki jön veled szemben terheket hordozva, akit kevesebbnek gondolsz, vagy feleslegesen többnek akire felnézel. Üdv :)

- Alucard
Alucard
2008-04-17 22:52:44

Ateista vagyok, a 4. dimenzió meg az idő.
halál után meg hogy mi van majd megtudja mindenki.

- fénylény
fénylény
2008-04-18 08:29:03

Alucard!

Az Ateista ember is a testvérünk, ő ezt a szellemi utat választotta és ebben a tudatvilágban készül fel egy merőben más szellemi élményre.

A negyedik dimenzió felfogása két oldalról közelíthető meg, ha a semmi létét az ürességet is dimenziónak számoljuk, akkor az emberiség a negyedik dimenziós életét éli.Ha ettől eltekintünk és az élt dimenziók tudatosságából indulunk ki, akkor a Földi élet a harmadik dimenziós tudatosságnak felel meg. A idő mágneses energia hullám áramlása, ami már itt a földön is eltéréseket mutat. A univerzumban megváltozik az érzékelése. Pl, Retrográd idő hullám, amikor minden energia szembe áramlik és visszafelé kezd el megnyílvánulni.


Halál, a / lélek/ a szellem felett nem uralkodik,a biológiai elmúlás pillanatában a lélek egy tudatváltást hajt végre. Átmegy egy felsőbb tudatosságba, ahol az anyag energiáinak vonzásától elszabadul. Jut abba a szellemi szvérába ahová a lélek önön tudatossága erre lehetőséget engedélyez számára. A halált a szellemi /tudatváltást/ gyakran tapasztalják meg olyan emberek, akiknek élő élmények maradnak a Földi életükre, érdemes figyelni rájuk és tapasztalataikra. üdv

- kedveském
kedveském
2008-04-21 17:35:31

inkább ültess fát...

- fénylény
fénylény
2008-04-21 19:51:48

Kedveském ! Azt teszem a szellemi magokkal, elültetem őket! Sajnos rossz a talalj minősége, és az átlagon te sem javítottál túl sokat sajnos. Mégis leírnám akkor is újra és újra, ha csak egy embernek szereznék vele tudás örömet. Már megérte...


Vajon ismered e azt a tényt, valaki megtanul valamit később már nem tudja azt, nem tudni. üdv...

- kedveském
kedveském
2008-04-21 22:21:49

én igazia fákra gondoltam, amik kint zöldellenek a parkokban, erődkben, stb...
sajnos én a racionalitás híve vagyok sajnos...:)


ismerem, de hogy jön ez ide?

- fénylény
fénylény
2008-04-22 07:03:50

Kedveském!

Szüksége van a természet élet harmóniájára az embernek is, annyit képes szépségeiből feldezni belőle kint az életben amennyire vágyik rá bent a szivében. Akinek szép bent a belső világa annak szép kint is bárhol is járjon a Földön. Egyformán szép minden, körülöttünk mégsem egyformán érzékeljük mindezt, vannak akik féltik és óvják az életet és benne szeretnének élni harmóniában vele. Vannak akik mindenezt elpusztítják és tönkreteszik a Földön, kietlen utánnuk a kopárság marad. LÁsd a fajok kipusztítását, a vizek nem élnek már, a Föld haldoklik.


Elsősorban az emberek belső tudatosságát és érzelmeiket szükséges egészséges életszerető látásmódba emelni, ami által részévé válhat az életnek elismerve minden élő jogát az életörömre. Nem fölé kell rendelnie magát a temésztenek és embertársainak a urarlomvágyukban, hanem harmónikus részévé nevelni önmagunkat.


Ahhoz, hogy az elültetett fa éleben is maradjon, gondozni kell ápolni hagyni hogy élhesse az életét, nagyra nőjön hálából éltető oxuigént termelhet az ember számára. nem így van 1970- ben a levegő oxigén tartalma 68 %- volt ma jó ha 22 % ! Az embernek éretenie kell nem ő az élet ura, ő a része formálja de ne gyílkolja az életet.



Mindenki ültesse el azt a fát, amivel leginkább szolgálja az életet, én is ezt teszem. Igazi fák - kertek azok is amelyek bent nőnek a belső világunkban, és gondozni őket is kell. üdv F.L.

- fénylény
fénylény
2008-04-23 14:03:34

A bejegyzés folytatása: MINDENKI A TÁVOZIK A FÖLDRŐL ! Címmel folytatódik ahol feltárul a negyedik dimenziós világ előttünk, és segít eligazodni mi a tenni valónk mielőtt elkezdődik, i a tennivalónk ha már zajlik, mire számíthatunk ha már elhagytuk a harmadik dimenziós lét síkunkat. üdv F.L.

- Cybersaint
Cybersaint
2008-04-23 14:16:12

Fénylény! Felvettelek MSN-re. :)
üdv
Cybersaint

- fénylény
fénylény
2008-04-24 06:52:45

Cybersain Köszi szépen, szia :) Üdv F.L.

- fénylény
fénylény
2008-04-26 14:56:46

Természetesen a fenti bejegyzésből már eddig is sok minden megvalósult. Bár sokak ebből még nem vettek észre sok mindent. A látható és szebetűnőbb jelenségek ezután erősödnek fel észrevehetőbben. Mint a hideg - meleg gyakori váltakozásai, ezen belül a teljesen szélsőséges megnyílvánulásokkal. a szélcsendből rövid idő alatt hatalmas szélviharok alakulnak ki. Olvad az északi sark. megnőnek belvizek, egyre feszültebbek az emberek, hírtelen agresszív visekedések tanúi lehetünk. Stb

- fénylény
fénylény
2008-04-29 18:22:29

Üdv minden látógatónak és olvasónak! Az oldal látogatottságának köszönhetően a post már hamarosan eléri a 4000 pontot.Köszönöm mindenkinek az eddigi figyelmét és a továbbiakban is hasznos, a szellemi fejlődést szolgáló munkát kívánok minden embertársamnak. Üdv F.L.

- fénylény
fénylény
2008-05-19 11:56:15

Visszatérve az eredeti témára!

A Földi életünk egy gyorsított tudat fejlődésen halad keresztül. Mindenki halad gondolkodásában továbbra is az általa helyesnek vélt szellemi irányokba. "CSak" ez a folyamat szédületesen felgyorsult mint minden más is.


Gondolataink gyorsaban valósulnak meg mint korábban, mindez a jelenség felkészít a negyedik dimenziós teremtés világára. Alkakalmas ez az időszak a belső világunk negatív gondolodásainktól való megtisztítására. Erre nagy szükségünk lesz a felső tudatos /menyország/ teremtésünkor.



Jó ha tudjuk, a Földi teremtésünktől eltérően a felső tudatosságban minden gondolatunk azonnal megvalósul, akkor is ha jó /pozitív/akkor is ha rossz /negatív/.Gondolatok jelennek meg tudatunk tükrén, akaratlanul is a belső igaz valóságunk érvényesül és teremtődik meg az ottani élő valóságunknak, visszavonhatatlanul.



Tehát a Földön is át élt tudatvilágunk szándékainkkal a belső tudat világunk minőségeivel együtt távoznak a Földröl, a negyedik dimenziós tudatosságba.A termtési "vizsga ott folytatódik" és önmagunk teremtjük meg önön valóságunkat. és lesz az a valóságunk olyan amilyenek valólyában belsőnben vagyunk. Így megteremthetjük élőnek teljes valóságában azt a szépséges vagy éppen nem annyira szépséges lényt akit a gondoataink és szavaink már előre vetítenek itt a földi életünkben. Mint szól a szellemi tanítás is, amilyen a tudat tisztasága bent, olyan lesz a látvány is, kint... F.L.








- fénylény
fénylény
2008-05-28 17:57:03

Milyen jelenségek válhatnak valóra, a dimenzió váltást megelőző időszakban.


A kormányok nem képesek kezelni a gazdaságot,felléphet az élelmiszerhiány. Gyakorivá válik a bűnözés, terjed az agressziós cselekvések, az emberölés a természet pusztítása, az erőszakhullámok minden országban jelen vannak. Bankok uralják a hatalmat,az emberek elszegényednek és magukra maradnak. Megszűnik a kormányzás, és kivonulnak a rendszerekből majd a hivatalok is bezárnak az egészsségügy összeomlik. Nehéz időszakon is túl kell lennünk békében és megértésben, kerülni minden szélsőséges megnyílvánulást lehetőségeink szerint.



- fénylény
fénylény
2008-06-15 18:17:15

Amint tapasztaljuk a természet időjárása egyre inkább ingadozik a szélsőségekbe az egész bolygón.Amint megfigyelhetjük a mindennapi katasztrófa jelentéseket tapasztalhatóak a földrengések, árvizek, viharok, hőség, a hirtelen lehülések folyamatai. Tanuljuk meg mindennek az okait, utudatosítsuk önmagunkban mindez az emberiség jövőjéért történik. Tudjuk ami ma történik az már többször megtörtént a földön, fontos tényező, hogy mindezt a leg békésebben éljük át bensőnkben, mint a közvetlen környezetünkben: csak az fog elveszni ami soha nem is volt a miénk. F.L.



- Burean Eniko
Burean Eniko
2008-07-28 17:33:04

erdekes...

- fénylény
fénylény
2008-07-29 13:52:51

Szívből örülök, hogy annak találod, ebben a helyzetben az érdekesség találkozik a valósággal is. :)) üdv Fénylény

- fighter
fighter
2008-07-29 14:00:46


nagyon készen vagytok...

azért bevallhatnád Fénylény, hogy mindent te sem cumizol be :)
dimenzióugrás, mi? hogy be ne sz@rjak.
meg becsorog a 4. dimenzió...
szerintem a furmint csorgott, csak kicsit több a kelleténél :)

Mr. Édesnél a pont, vendégem is lesz egy kiló krumplira a nagycsarnokból!

- fighter
fighter
2008-07-29 14:09:03

Az első regisztrált világvége hangulat Kr.u. az 1 században jelentkezett már a Birodalom etruszk területein.
Azóta ráhúztunk még 1900 szilvesztert :)

Tudom, tudom, én vagyok a korlátolt, de ha ennek a folyamatos depinek a negyedét értelmes, teszem_azt karitatív ügyekre fordítanátok sokkal könnyebb lenne az élete MINDEN EMBERNEK (mert kiválasztottak nincsenek, ezt, a legnagyobb baromságot tess szíves elfelejteni)...

Agyatokra ment az ezotéria, én az ÉdesVízre kiírnám, pont mint a cigire, hogy agyrákot okoz!!

- fighter
fighter
2008-07-29 14:11:56

az első század óta persze többször látták már teljesülni a világvége előjeleit...
de én még minidg innen a 3. dimenzióból blogolok...
HAHÓÓÓ, nem lehet, hogy valakik tévedésből itt hagytak a gép előtt???

- velaxin
velaxin
2008-07-29 14:13:05

híjjuk brúszvilliszt trikóban, oszt rendet pakol.

- eternity
eternity
2008-07-29 14:16:43

hmmmmm... engem pakolhatna Bruszibébi ;))))

- fighter
fighter
2008-07-29 14:17:19

brúszvillisz jézus XXI. századi alteregója.
mondhatnám reinkarnációja, de fazsetuggya ez megint mit jelent...

- velaxin
velaxin
2008-07-29 14:18:46

bruszvilliszt a templomokba!

- fighter
fighter
2008-07-29 14:22:30

brúszvillisz földi helytartója:

csákknorisz :)

- fénylény
fénylény
2008-07-29 15:12:39

fighter

Az igazságot olvastad, kedves fighter, ha körülnézel láthatod a bolygó állapotát, és azt is mi történik a természetben. Mi történik Ausztráliában, a Sivatagban hó hullás idején, az északi sark eltűnik, a hőség felfalja az életet, a vizet, a terméseket, hőhullámok erősödnek,a megértésükhöz, és elfogadásukhoz nem elég egy gondolat átsuhanása az elmén, ahol azonnal döntés is születik, " hülyeség, mese, a javából, jó sztori, micsoda emberek? ekkora kitalációt!? :))



Sajnos ez nem ilyen egyszerű, az ember evolúciójának megértéséhez, a korok , és azok cseelekvési jellegzetességeinek felismeréséhez, ettől több - sokkal több minden szükségeltetik. Egyetemek ezt nem tanítják, és erre jó okuk is van. :)) F.L.



- Fish
Fish
2008-10-20 21:34:49

Kedves Mindenki!

Nem szokásom írkálni,de ez az oldal megtetszett.Fénylény kitartó küzdelme a sötét,sokszor nemigen szellemes írókkal szemben felpiszkált valamit bennem.Magamról annyit,alapvetően műszaki beállítottságú vagyok,tehát szeretem,ha valamit tudnak definiálni a fizika,matematika nyelvén.Szóval csapjunk a lecsóba!A kvantumfizika eddigi igencsak rövid pályafutása alatt rájött egy alapvető ,tudtommal ma már axiómává vált dologra:ÉRTELMES TUDAT NÉLKÜL NINCS ANYAGSZERKEZET,AZ ENERGIA NEM KÉPES ANYAGGÁ SZERVEZNI ÖNMAGÁT.Nem kell vigyorogni,én is néztem,nem kicsit.Belegondolva az Univerzum méreteibe,felvetődött egy kérdés.Milyen,vagy mekkora ÉRTELMES TUDAT képes ilyen iszonyatos energia mennyiséget anyaggá szervezni?Hááát ateista mivoltom romokban hever,megvallom.Mivel mi is részei vagyunk ennek a Tudatnak,ezáltal mi is folyamatosan végzünk teremtő munkát.(Ámbár a híreket nézve nem valami fényes a produkció).A gondolatok szintjén indul minden,ha ott nincs rend ,akkor a külvilágba se lesz.Már az sem titkolt tény,hogy tudatunk befolyásolja a környezetünket és nem csak a közvetlent,az agyhullámaink nincsenek bezárva abba a csont dobozba.(Lásd vízkristályos kísérletek)Végül is egy a lényeg:mindenkinek magának kell összepakolni a képet,mert más nemigen fogja neki.Mindenki a saját életéért felelős,mert senki nem fogja magát a földhöz csapkodni,ha nem akar kikecmeregni a sötétből.Ez már csak ilyen.Azoknak pedig ,akik megakarják változtatni mások gondolkodás módját ,csak annyit :hagyni kell mindenkit mert magától kell,hogy felébredjen a vágy a tudás iránt,magától kell,hogy utánna nézzen mindennek.Mindenki láthatja felgyorsultak az események.Remélem én is azok között lehetek majd,akik látni fogják ezt az új korszakot,sokadmagammal.

UI:Az esetleges íráshibákért sorry!

- fénylény
fénylény
2008-10-21 09:11:26

Fish

Köszönöm neked azt az élményt, amit megélhettem ezekben a pillanatokban, és köszönöm a Mindenható Atyának, hogy mindezt megadta számomra.

Aligha tudnék felemelőbb pillanatot itt a Földön elképzelni, amikor részese lehetek annak a pillanatnak, amikor egy embernek tudását átjárja Istennek egyetemes bölcsességének fénye, és általa az egyetemes szellemi gondolkodás tudatvilága kitárul előtte. Mert megérdemelte, hogy láthassa a nagy összefüggéseket szellemével!! Megérdemelte, hogy ezután már ne csak az eszével - az eszében botorkáljon a szellemi sötétjében: abban a téves tudatban, hogy ő bizony a minden pillanatában tudásnak a fényben jár.

Tudd! Ezután soha nem lehetsz már érzékeléseidben sem gondolataiban egyedül. Felismeréseddel rátértél arra az útra ami megmutatja számodra is, Isten Örök Igazságainak Útját a szellemi világokba: amely úton lényedben a szeretet erőssége együtt nő a befogadott igazságokk mértékével. Köszöntelek ezen a nehéz úton! Üdv. F.L.

- fator
fator
2009-03-03 08:57:09

Kedves Fénylény!

Azt szoktam mondani a barátaimnak, amikor értetlenül néznek a hasonló kijelentéseimre, hogy "Te is vagy valahol az úton és én tudom, hogy haladni fogsz"! Mindenki aki hozzászólt az írásaidhoz ebben a cipőben van.
Én is.

Kérdésem:
BD írásaiban az van benne, hogy a változás idejét nem mondja meg a Teremtő, mindenki maga ismeri fel aszerint, hogy mennyire nyitott a szíve.
Viszont sokak pl. Drunvalo konkrét dátumokat közölnek.

Én itt ellentmondást, sőt némi manipulációt érzek!

Te mit gondolsz?

"Kövesd az utad"

- fator
fator
2009-03-03 09:17:04

Kedves Fénylény!

A blogod a bizonyíték, hogy
"Mindenki van valahol az úton!"

Én is!

BD próféciájában azt üzeni a Teremtő, nem adahatja meg a változás idejét, mindenki maga fogja érzékelni amennyire nyitva van a szíve Jézusi kapcsolatra.
Ugyanakkor Drunvalo és mások fix dátumokat adnak közre!

Nekem ez manipulatív szagú!
Mit gondolsz?

- fénylény
fénylény
2009-05-29 08:53:00

Kedves fator

Minden tanulási folyamat új imenziókat nyit meg az elme számára, így nő az értelmünk és felfogásunk ,így emelkedik felsőbb szellemi látókörök megértéseibe.


Minden új tudás manipulatív, annak is kell lennie ha az új tudások elfogadására készen áll a tudat: hiszen ha nem az volna manipulatív, nem volna képes megváltoztatni a régi elavult felfogásainkat sem. Ha nem változik, nem emelkedik a felfogás, akkor nincs felfelé történő szellemi fejlődés sem.


Már pedig épen ez az igazi cél: a régit új magasabb szellemi szintre emelni: az emelkedett szellemi tudat új szellemi célokat keres, új eddig ismeretlen látóköröket ismer meg. Azaz szellemben tovább fejlődik egyre feljebb és feljebb. üdv. F. L.

- hanter
hanter
2009-11-23 18:24:52

Hú, ez a post jól szét lett offolva...

Testvérem, a dolog ki van ragadva a környezetéből, ezért nem értik a kommentelőid.

A másik, hogy a dimenzióváltás csak időleges, és a dolgok visszatérnek a saját kerékvágásukba, mint már számtalanszor, tehát a harmadik dimenzió helyreáll, csak lesznek, akik "elragadtatnak."

- fénylény
fénylény
2009-11-24 07:34:11

Hanter tesvérem

Ez a bejegyzés majd két évvel ezelőtt íródott annak érdekében, hogy a várható bolygószintű eseményre felhívja az emberek figyelmét. Ebben a formában fgyelem felhívásként betekintést nyújt a tudatváltás lefolyásába. A Szellemben felkészültek örömmel olvasssák a híradást: a felkészületlen ellenérzéssel reagál.

Ma sincs ez másként...


Az emberi szívbe nem egy-egy érkező fordulást ígérő hír viszi be a félelmet, ami felborítja az addigi nyugalmat: legfeljebb felébreszti azt a félelmet ami korábban is ott volt a szivben.


A Dimezióváltás minden élőlény érint a Földön kivétel nélkül, és hatással van az egész naprendszerre, az univerzumra.

Semmi nem marad olyan mint ami korábban volt: Így aminden életforma is változáson megy át. Létezik erről szellemi tanítás... F.L.

- Lali8
Lali8
2010-12-28 00:45:27

Tisztelt Fénylény!

Intelligencia szűkében lévő és etikátlan hozzászólásokra ne is reagálj. Természetesen a durva hozzászólásokra értem. Igen, furcsának tűnik az egész, de akkor sem kell az embernek kikelnie magából!

- fénylény
fénylény
2010-12-29 10:41:52

Szeretettel köszöntelek Lali8. Szellemi/Érzelmi megértéseinkkel, fejlődő szeretetünk érzelmeivel kezdődhet el az önmagunk elleni gondolkoásunkkal, a türelmes szellemi utunkon:Az ész/ego-nk és a szívünk benső csatája.

Ez az Igazi Armageddoni csata, mely a szeretetlenség, és a szeretet között zajlik.Különböző emberi megnyílvánulások is ezt a harcot tükrözik: Hol is tartunk a szellemi felkészültségünkben.

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá ehhez a bloghoz. Belépnél? | Regisztrálnál?



_Rólam

MAGAMRÓL:TEREMTŐ ISTEN NEM VALLÁS HANEM MINDEN ÉLET ÖSSZESSÉGE:A LEGFELSŐBB ÚR AKI AZ ÚR JÉZUS ATYA ANYÁBAN A SZERETET MEGTESTESÍTŐJEKÉNT FÖLDRE SZÜLETETT: ŐT SZOLGÁLOM ÚR JÉZUS ATYÁNK KÖZLÉSE: " ATTOLFOT" JELENTÉSE: " FELETTE EGY AZ ÚR" "ALLOTTAHOTED" JELENTÉSE: " ÉN NÉPEM KEZDETE" SZELLEMI ARANYKOR A KEZDETEK KEZDETE! AHOL FOLYTATÓDIK A LÉT A VILÁGOKBAN!

_Archívum

_Blogroll

  • Nincsenek kedvenc blogok

_Kedvenc szerzők

_Blogom címkéi



http://rss.ra9tv5.blogter.hu/
8Szavazz
Szavazz és a bejegyzés címlapra kerülhet